فرهاد دوایی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: صدا و سیما پذیرفت که در رابطه با این طرح ملی تبلیغات بدون هزینه کند اما این تیزر پخش نشد و مسئولان مربوطه دولتی لازم است که نسبت به تبلیغات آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه یک سال از تهیه تیزر تبلیغاتی طرح مبدا به مبدا میگذرد و در شورای راهبردی ستاد خدمات سفر استان نیز این تیزر تایید شده است، ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که ما با آن مواجه هستیم ناشی عدم اطلاعرسانی به مردم است.
مسئول دبیرخانه طرح مبدا به مبدا خاطرنشان کرد: دو هلدینگ برای ورود زائر از طریق این طرح اعلام آمادگی کردند تا کارکنان و بازنشستگان نیروی انتظامی، تامین اجتماعی و بهزیستی را از طریق طرح مبدا به مبدا از سراسر کشور به مشهد و زیارت امام رضا(ع) بیاورند.
وی با اشاره به این مطلب که فعالیت طرح مبدا به مبدا مختص ایام غیرپیک است، افزود: از 20 اردیبهشتماه تا اواخر شهریورماه تشرف مسافر انجام نمیگیرد، ماه رمضان درخواست سفر در قالب این طرح کاهش چشمگیری یافته است و ایام تابستان نیز جزو ایام پیک بهشمار میرود.
طرح مبدا به مبدا طرحی است که امکان سفر گروهی و ارزان مردم را در ایام غیرپیک از سایر استانهای کشور به مشهد از طریق ثبتنام در سایت این طرح فراهم میکند.
نظر شما